Re: CDRom do taśmy FDD ??

Autor: _Normanos_ (normanos_at_wp.SPAM-SUXX.pl)
Data: Wed 26 Feb 2003 - 08:44:47 MET

Jacek S. napisał(a):

> Mam wrażenie, ze chcesz mnie obrazić... A więc:
> Inna zasada jest taka, ze czytamy cały wątek, i czytamy ze
> zrozumieniem. Chyba w kolejnym poście wyraźnie napisałem, ze się
> nie znam na jakiś tam szajsowatych Amigach. A ze taki napęd gdzieś

szajsowaty to masz mózg ;-) bredzisz i zaraz zaczynasz obrażać.
Nie przysżło Ci na mysl, że jak odpisywałem na posta to nie miałem
jeszcze innych odpowiedzi? Co ty myslisz, że jestem 24h on-line na
newsach i synchronizuje sobie ściaganie postów z odpisywaniem? ;-)

możesz mnie zaplonkować, będziesz miał spokój.

--
Mirek