Re: CDRom do taśmy FDD ??

Autor: Jacek S. (virge_at_poczta.fm)
Data: Wed 26 Feb 2003 - 00:17:22 MET

 "_Normanos_" napisał
| zasada jest taka, że jesli nie mamy o czymś pojęcia to o tym nie
| piszemy ;-)

Mam wrażenie, ze chcesz mnie obrazić... A więc:
Inna zasada jest taka, ze czytamy cały wątek, i czytamy ze zrozumieniem.
Chyba w kolejnym poście wyraźnie napisałem, ze się nie znam na jakiś tam szajsowatych Amigach.
A ze taki napęd gdzieś sobie leży u mnie w szafie, to się podłączyłem do wątku - ale twój post jakoś nic nie wnosi nowego - skoro
pisze, że na tym się nie znam, to może to być właśnie głupota - co w takim razie wnosi twój marny post - chęć zaistnienia? Czytanie
ze zrozumieniem - program pierwszej klasy podstawówki.
Jeżeli mamy coś bez sensu napisać, to nie piszemy...
EOT
PW

--
.: Jacek S. :.