Re: Pomocy!!! Pilne - reanimacja biosu

Autor: Alkos (NOSPAM_at_Alkos@el-kfa.net)
Data: Wed 26 Feb 2003 - 00:30:45 MET

| Prosi, bo bios posiada cos co sie nazywa BootBlock ( czy cos w tym stylu).

Tak, tak, wiem :) Ale da radę i to spaprać, a wtedy tylko hotswapping lub
programowanie. Spróbuj innej dyskietki + ściągnąć bios z innej strony (i/lub
w innej wersji) + inną wersję programu do flashowania (może jakiś Uniflash
czy jak to się tam nazywa...). Wejdź też na jakiegoś skanera antywirusowego
on-line i sprawdź go! Miałem kiedyś ten sam problem i tu leżało rozwiązanie.