Re: Pomocy!!! Pilne - reanimacja biosu

Autor: Krzysztof \ (kshyhoo_at_acn.waw.pl)
Data: Tue 25 Feb 2003 - 23:15:01 MET

> Może nie tą samą, byleby z wgraną gdzieś u kumpla NIEUSZKODZONĄ wersją
biosu
> (+flash oczywiście)
Na szczescie mam w domu drugiego kompa (na ktorym wlasnie siedze) i
sciagnalem sobie z netu od nowa flasha i biosy , po flashowaniu dalej nie
dziala ;(

>Moim zdaniem na tym (albo uszkodzeniu dyskietki) polegał
> problem.

Bardzo mozliwe bo za drugim razem , po wpisaniu tej samej komendy bios sie
"wgral"

>I tak masz szczęście, że cię o tą dyskietkę prosi....
Prosi, bo bios posiada cos co sie nazywa BootBlock ( czy cos w tym stylu).

--
Pozdrawiam,
Krzysztof "Kshyhoo" Czerwiński