Re: Czy przy 128 Ram XP może się przycinac ??

Autor: Szymon Wróblewski (simw_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 04 Feb 2003 - 00:37:45 MET

> Mam XP i 128 ram i win przycina sie jak próbuje otwierać okna, tzn muszę
> poczrekać jak sie otworzy. Dla mnie to trochę dziwne że 128 nie wystarcza.

Widac ponizej ze rozne sa opinie. Mam w robocie WinXP na cel 433 z 128MB
ramu. I nie ma zadnego "przycinania". Co prawda po otwarciu kilku programow
spowalnia, ale Opera+2x IEexplorer i jeszcze cos dodatkowego nie powoduje
zeby otwieranie okienek sie "przycinalo" ogolnie da sie pracowac.
Podejrzewam ze jednak moze cos byc zlego konfiguracją. Komp w pracy jest
odciazony ze zbednego balastu (niepotrzebne uslugi itp) a to przycinanie
wskazywaloby na to ze dysk moze nie miec wlaczonego UDMA (lub UDMA dziala
niepoprawnie).
Pozdrowienia
Simon