Re: W2k & Photoshop problem z grafiką

Autor: Robgold (robgold_at_nteria.pl)
Data: Tue 04 Feb 2003 - 00:26:48 MET

Użytkownik "Waldekk" <waldekk_rz_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
>

> Co robić. probowałem chyba wszystkiego.
> - update bios-u płyty
> - najnowszy DirectX
> - zmiana karty graficznej na 2 (SiS i nVidia) inne (objaw bez zmian)
> - zmiana pamięci na inną kość
> i nadal nic ...
>
> Może ktoś z Was słyszał o jakimś update do W2k albo do tej płyty ...

wymien jedno ...plyte glowna i problemy ustana tez mialem takie zabawy z
ECS'em pracujacym pod W98 ...tyle ze nie dotyczylo to shopa ...poporstu w
windzie co jakis (nieokreslony) przedzial czasu albo zamrazal sie obraz
,albo wyskakiwaly kolorowe linie, lub tez obraz robil sie nieczytelny(cos
na styl blur'a). Wymienilem plyte i problem zniknol. W moim przypadku
pracwoalem wtedy i pracuje do dzis na Matroxie G400 MAX.