Re: poradzcie jaki sprzet

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 25 Feb 2003 - 23:50:05 MET

Marcin Wojtczuk wrote:

> Nie ta klasa.

W sarkazmie nie ma podzialu na klasy :)

> Jak nie chce grać to niech weźmie rive tnt2.

NOwej juz nie kupi, musial by szukac uzywanych.

> GF4 MX jest droższy niż radeon 9000

Chyba w jakims bandyckim sklpie :)

> i dużo od niego wolniejszy.

Czy tak duzo to nie byl bym taki pewien bo to zalezy od gier ale napewno
nie oferuje nic ciekawego poza magiczna nazwa GF4 :)

> chwili kupno GF4 MX zamiast radeona 9000 to jak kupno Celerona 1.7
> zamiast Athlona XP 1700+.

Mi tego pisac nei musisz...

> Karta wymieniona przez inicjującego wątek
> to zapewne wersja SE o wydajności rivy tnt2 (jeśli nie, to nadal
> uważam, że warto dołożyć te 50zł).

A czy ja gdzies napsialem, ze ma zostawic tego GF?

> A jak nie będzie podkręcał, to po co mu to ?

A dlaczego odowiadasz na cytowany przezemnie fragment z poprzedniego
postu? :P

> Mógłbym i ja się dowiedzieć ?

Sam wyzej sobie odpowiedziales. Jak podkreca i jara go to ze ma sie
firmowee kosci to moze sie zastanowic.

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"