Re: FENIKS - drukowanie

Autor: Egghead (Egghead_at_wp.pl)
Data: Tue 25 Feb 2003 - 19:56:21 MET

"ROLU" <rolmar_at_o2.pl> wystukał
(news:b3gboi$27m$1_at_nemesis.news.tpi.pl):

> Jestem pracownikiem Wydziału Ksiąg Wieczystych
> w Sądzie Rejonowym

<OT mode>
Jezeli we Wroclawiu, to na poczatku stycznia prosilem o wyciag z
ksiegi wieczystej, mial byc w 3 tygodnie i nie ma do dzis odpowiedzi :(
</OT mode>

> HP LASERJET 1100 lub 1200 na LPT1
> nie wuiem jak zmienić sposób drukowania (czcionki, rozmiary,
> układ, marginesy) bo w programie nie ma żadnych opcji dotyczących
> takich ustawień a program nie drukuje tak jak powinien !

Zobacz tu:
http://members.tripod.com/~oldboard/assembly/laserjet.html
Masz kody sterujace, teraz napisz prosty skrypcik wysylajacy te kody w
zaleznosci od potrzeb (nie znam programu FENIKS, ale nie jest
wykluczone, ze ma on mozliwosc wpisania gdzies kodow sterujacych).
Ponadto mozna wejsc w menu drukarki (ale skrypciki daja wieksze
mozliwosci).
Pozdrawiam
Egghead