FENIKS - drukowanie

Autor: ROLU (rolmar_at_o2.pl)
Data: Tue 25 Feb 2003 - 19:13:51 MET

WITAM !
POMOCY !

Jestem pracownikiem Wydziału Ksiąg Wieczystych
w Sądzie Rejonowym
Używamy tam programu DOSowego FENIKS 3 a wydruki robimy na drukarce
laserowej
HP LASERJET 1100 lub 1200 na LPT1
nie wuiem jak zmienić sposób drukowania (czcionki, rozmiary, układ,
marginesy) bo w programie nie ma żadnych opcji dotyczących takich ustawień a
program nie drukuje tak jak powinien !
wiem, że jakiś czas temu drukował czcionkami COURIER i tak było dobrze a
teraz nie wiem dlaczego drukuje czcionką TIMES NEW ROMAN !!!
Chcę albo rozstrzelić znaki albo zmienić je na COURIER
ewentualnie zmienić margines !
Próbowałem MODEować port LPT1 by zmienić ilość lini na drukarce ale nic z
tego !

JAK MOGĘ TEMU ZARADZIĆ ????????????

                                    z góry dzięki ROLMAR