Re: Problemy z kartą TV

Autor: JDL Biuro Tlumaczen Jezykowych (jdl_nospam_at_jdl.ltd.pl)
Data: Mon 24 Feb 2003 - 22:23:12 MET

Użytkownik "Tenpa Dhargye" <Tenpa_Dhargye_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:b37fjp$m7d$3_at_news.onet.pl...
> Witam!
> Posiadam kartę TV PixelViewFM. Wszelkie próby nagrywania z
> wideo przez wejście kompozytowe przy pomocy dostarczonego z
> kartą oprogramowania kończą się po 34 minutach, kiedy to
> program sam przerywa nagrywanie. Czy ktoś mógłby mi poradzić
> jak skonfigurować program, abym mógł nagrywać dłużej?
> Względnie proszę o doradzenie innego programu do
> przechwytywania wideo.
> Dodatkowy problem to ten, że po nagrywaniu z wideo radio
> przestaje
> działać - nie odbiera i trzeba je przeinstalować.
> [...]
witam
pod jakim systemem nagrywasz (a dokladniej jaki system plikow posiadasz)?
jesli fat - to z tego co pamietam sa ograniczenia do 2 gb na plik. dopiero
na ntfs nagrasz wiecej
pozdrawiam
leo