Plyta na i LX a dysk 40G - bledy przy instalacji 98

Autor: Marcin Wilk (marcin.wilk_at_poczta.fm)
Data: Tue 25 Feb 2003 - 01:15:26 MET

Czy ktos moze mi podpowiedziec co moze byc nie tak jesli na kompe Pentium
II 300 Plyta Asus na LX i dowolnej grafice podczas instalacji systemu
windows 98 po ponownym uruchomieniu wyskakuje komunikat ze system nie zostal
prawidlowo zamkniety i wlancza sie scandisk kory szuka skrzyzowanych plikow
po czym wyskakuje komunikat ze bedzie konieczne ponowne zainstalowanie
Win98... a jesli juz za ktorym razem uda sie przejsc scandiska (lub pomine
go) to system wiesza sie juz przy finalnym uruchomieniu (po zakonczeniu
instalacji).
Pomocy bo nie mam zielonego pojecia coz to moze byc.
Zaznaczam ze dysk na ktorym instaluje system jest sprawny - to 40G Maxtor z
tym ze partycja na ktorej jest instalowany system (aktywna) ma rozmiar 7GB

Pozdrawiam
Z gory dzieki za pomoc
Marcin