Program do sprawdzenia pamieci PILNIE

Autor: pocisk (pocisk_at_box43.pl)
Data: Tue 25 Feb 2003 - 00:55:35 MET

Witam

Jakim programamem sprawdze czy moja pamiec 256 DDR (266) jest sprawna i czy
komputer bedzie na niej dzialal stabilnie.

Pytam gdyz dzieja mi sie pewne cuda z komputerem (plyta ECS KT7VTA3
Athlon1,7+)
otoz .. ostatnio windows 2000prof wywalal mi mnustwo bledow (czego nie robil
mi nigdy) .. robilem format instalowalem wszystko od poczatku i dalej te
bledy... pozyczylem od kolegi nowa pamiec tez 256 DDR (266) wszystko
powrocilo do normy ...
oddalem kumplowi pamiec i poszedlem sobie kupic nowa ... wsadzam nowa pamiec
chodzi ok ... z ciekawosci dolozylem do tej nowej stara (na ktorej komp mi
szalal) i szok ... komputer wykrywa 512 MB ramu i jak narazie chodzi bez
problemu ... juz sam nie wiem co jest grane !!! moze mi cos doradzicie

Pozdrawiam
pocisk