Re: VIVO w MSi - Problem

Autor: Peterphk (peterphk.no-fq-spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 24 Feb 2003 - 23:16:18 MET

> Wejdz w Video-> capture Format i powiedz jakie masz Color Coding......
>
> Chodzi mi o ot zeby dac uncompressed 32 bit....

Ja caly czas pracuje na UYVY i bez problemu mi to dziala. Po co tobie 32bity
???????!!! Wiesz ile to zajmuje i jak obciaza niepotrzebnie system ??? Poza
tym w tych kartach nie ma dostepnych innych trybow jak UYVY ...

Kiedys jak jeszcze mialem Elsa VE to mialem do wyboru wszystkie tryby od
9bit po 24bity i przyznam, ze najbardziej mi sie podobala odmiana 16bitow
(czyli cos podobnego do UYVY). Zajmuje mniej miejsca i przy kompresji w
locie mozna zaoszczedzic troche mocy procesora.