Re: VIVO w MSi - Problem

Autor: Adramelech (adresu_at_tu.nie.ma)
Data: Mon 24 Feb 2003 - 22:53:10 MET

"Peterphk" <zapytaj_o_email_at_peterphk.pl> Odpowiedz na

> WDM.
>
> Interesujace ... z tego co wiem to VirtualDub dziala najlepiej ze
> sterownikami WDM (bynajmniej pod XP). Ja mam karte z VIVO i bez zadnych
> problemow sciagam filmy nawet w pelnym PAL'u w VirtualDubie ...

VD nie działa na WDM, tylko na VFW. A że Tobie działa, to zawdzięczasz
warperowni WDM>VFW nVidii.
Poczytaj sobie na stronie autora VD.

Pozdrawiam

--
Piotr Sobolewski GG:1976488 adramel_at_adramel.neostrada.pl
http://adramel.neostrada.pl - artykuł o zgrywaniu przez karty TV.