Ułamany bolec od zasilania w HDD

Autor: raku (raku.spam-off_at_buziaczek.pl)
Data: Mon 24 Feb 2003 - 22:59:52 MET

Wyciągałem dzis dysk z kieszeni i w czasie odpinania zasilania jeden z
czterech bolców, któe wchodzą do wtyczki z zasilaniem został we wtyczce.
:-(

po ciężkim boju udało mi się ten bolec wyciągnąć z wtyczki, ale mam
teraz problem.
Wygląda na to, że jest on ułamany - cieżko go będzie wsadzić z powrotem
we właściwe miejsce

bolec jest od masy (to jeden z środkowych - do niego idzie czarny
przewód z zasilania)

czy może to działać bez tego bolca?
czy mogę zaryzykować dalszą pracę dysku bez podpinania tej linii
zasilania i czym to może grozić?

--
raku
raku[spam-off]@buziaczek.pl