Re: AthlonXP 1700+

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Mon 24 Feb 2003 - 23:09:20 MET

Model claimed:
> Mam kilka pytan na temat tego procka:
> 1. czy mozna go podkrecic do 1.67GHz (wiem ze sa rozne serie i zalozmy,
> ze kupie to najmniej sprzyjajaca podkrecaniu)?

Ja mam podobno z najgorszej serii - wyniki @ w sigu. Oczywiście stabilny
jak skała (12h seti_at_home + kompilacja mozilli w tle).

> 2. czy po podkreceniu nie bedzie problemow z chlodzeniem - czy np
> CoolerMaster 2500rpm da rade?

Pewnie tak.

> 3. czy CoolerMastery w okolicach 2500 - 2750 rpm sa ciche?

A jak sprawdzić ile rpm ma CoolerMaster (mój jest bardzo cichy, ale nie wiem
ile rpm się kręci - kosztował 50zł) ?

> 4. moze jest jakis inny fajny, tani, cichy wiatraczek na Athlona?

Mój jest bardzo fajny. Akurat do słabej serii :>

--
       [ http://www.stringi.com/viper/ ]