Epox 8KHA+ czy Epox 8K9A

Autor: Janusz (aaa_at_bbb.com)
Data: Mon 24 Feb 2003 - 18:43:50 MET

Witam.
Mam możliwość zamiany Epoxa 8KHA+ (KT266A) na Epoxa 8K9A (KT400). Prosze w
związku z tym o Wasze sugestie, czy gra jest warta świeczki. Wiem że 8K9A ma
dżwięk 6 kanałowy , USB 2.0, AGP 8x i obsługuje DDR 400.
Interesują mnie możliwości overlockingu tej płyty.
Czy ktoś z grupowiczów ma lub miał kontakt z tymi płytami, jakie są
spostrzeżenia.
Na płycie będzie Radeon 9000 Pro vivo + Athlon 1700+ (1.5V).
Szukałem w sieci jakiś testów tej płyty ale chyba jeszcze za wcześnie...
Z góry serdecznie dziękuję za jakiekolwiek sugestie

Janusz