blue screen w WIN XP

Autor: igin (igorn_at_bullshooter.pl)
Data: Mon 24 Feb 2003 - 17:49:05 MET

Witam.
Mam następujący problem: podczas uruchamiania się Windowsa XP Prof. bardzo
często wyskakuje 'blue screen' o podobnej treści:
sterownik uszkodził wpisy PTE systemu zarządzania pamięcią...
STOP 0x000000DB .....
System uruchamia się normalnie dopiero po kilku restartach. (strasznie
denerwujące!) Często też zaraz po uruchomieniu się systemu lub przy próbie
uruchomienia jakiejkolwiek aplikacji komp samoczynnie się resetuje (lub
działa przez kilka minut po czym samoczynny restart). Co jest? Zmieniałem
sterowniki na nowe pod XP i nic.
Oto moja konfiguracja: P4 1700, płyta Gigabyte GA-8IE FSB 533, dysk: IBM
IC35L060AVVA07-0, RAM 256. Dodam tylko, że pod Win98 wszystko chodziło bez
zarzutu.
Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrowienia.