Re: Włączanie pompki

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Mon 24 Feb 2003 - 17:36:07 MET

In article <Xns932CB22CE7F7Asilvermango2pl_at_193.110.122.83>, Krzysiek
Szczepanek wrote:

> Pytalem sie czy jestes absolutnie pewny, ze sie tylko zawiesi jak sie
> zostawi go nadluzszy czas...

No tak, tego nie jestem absolutnie pewien, jak zabezpieczenie termiczne
będzie lipne, to może się spali. Ale zostawiając włączonego peceta nigdy nie
jestem pewien jak długo on będzie działał, bo to nie są urządzenia tej
klasy, którym można powierzyć np. sterowanie reaktorem atomowy. Do takich
zadań są inne komputery. A co jak się zatrze zwykły wiatraczek? Też coś się
spali.

Paweł