Re: Pytanie o Celeron 1100 MHz - WAZNE

Autor: Kris (kris_at_twojepc.pl)
Data: Mon 24 Feb 2003 - 12:39:11 MET

Cześć,

> Problem w tym, ze nie wiem czy to jest juz
> Tualatin czy ten starszy :(

99% że Tualatin ... podaj oznaczenie na procku (seria) to dostaniesz
potwierdzenie ...

> Mam oferte kupna plyty KOB 693aFCSX+).

Bardzo słaba płyta (awaryjna, problemowa i z fatalnym mostkiem południowym)
i do tego niekompatybilna z Tualatinem ... trzymaj się z daleka ...

> i bylo OK, ale boje sie wlasnie, ze C1000 to byla
> stara seria, a C1100 juz nowa.

I słusznie ...

> Czy go rozpozna w jakis sposob ?

Nie wystartuje ...

> 3) Czy C1100 wystepuje w dwoch wersjach jadra,
> czy tylko Tualatin ??

Na samym początku była bardzo krótka seria Coppermine 1.1GHz ... potem Intel
się wycofał ... 1% szansy że ją masz ....

> Seba

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how
to do it, but nobody can agree on how to compare performance."