Pytanie o Celeron 1100 MHz - WAZNE

Autor: Rony (rony_at_go2.pl)
Data: Mon 24 Feb 2003 - 12:21:59 MET

Witam wszystkich.
Mam nadzieje, ze mi pomozecie.

1) Mam procka Celeron 1100 i musze dokupic plyte glowna do niego. Problem w
tym, ze nie wiem czy to jest juz
Tualatin czy ten starszy :( Mam oferte kupna plyty
KOB 693aFCSX+). Plyta byla testowana z C1000
i bylo OK, ale boje sie wlasnie, ze C1000 to byla
stara seria, a C1100 juz nowa.

2) Zaluzmy tez sytuacje, ze kupie plyte tylko dla koperkow
(tak sie nazywa stara serie?), i nie obsluguje ona
Tualatinow, a wrzuce mu Celerka 1100 Tua.
Czy go rozpozna w jakis sposob ?

3) Czy C1100 wystepuje w dwoch wersjach jadra,
czy tylko Tualatin ??

Dzieki za wszelkie info
pozdr
Seba