Re: Trzaski w glosnikach

Autor: Marcin 'Cooler' Kuliński (marcin-ka_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Mon 24 Feb 2003 - 08:15:19 MET

Użytkownik <depmar_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Mam nastepujacy problem. Jst sobie komp: plyta shuttle ak32a + sound
blaster
> audigy player + glosniki creative 5300. System to win2k. Otoz od czasu do
czasu
> w glosnikach cos strzela. Nie za czesto, ale jednak :) Co moze byc tego
powodem?

Zauwazylem cos podobnego, gdy skladalem i konfigurowalem kompa z SB Player
5.1 dla znajomego. Otoz trzaski pojawialy sie dokladnie wtedy, gdy
przejezdzal obok mieszkania tramwaj (trakcje mam jakies 30 m od okna w linii
prostej, 8 pietro) i iskrzylo mu na pantografie. Elektronik ze mnie zaden
ale podejrzewam, ze wzbudzane w ten sposob pole e-m indukowalo gdzies na
kablu lub wewnatrz karty minimalne zmiany pradu. Czy ktos mnie zbeszta za
to, co napisalem? :)

Pozdro,
Cooler