wykrzaczajacy sie obraz

Autor: Tomenek (toman29_at_wp.pl)
Data: Mon 24 Feb 2003 - 07:58:42 MET

Witam!

Mam maly problem chyba z karta graficzna. Otoz po pewnym okresie od
wlaczenia kompa (po okolo 1 h) obraz zaczyna mi co jakis czas skakac,
zatrzymywac sie i znowu ruszac, zwlaszcza jak wykonam ruch myszka. Moj
sprzet to Celeron 1,7 , plyta glowna MSI MICROSTAR MSI-845PE MAX i845PE,
karta grafiki GeForce 4 MX 440 64 tv/out, mysz standardowa. Calosc chodzi na
win98 SE. Zainstalowalem najnowsze detonatory i nie pomoglo, zreinstalowalem
directx 8.1 , nie pomoglo, dirextx 9.0 tez nie. Co to moze byc?

Pozdrawiam
Tomek