Re: dwa dyski

Autor: Kosh (khn_at_no-spam.wp.pl)
Data: Sun 23 Feb 2003 - 21:22:57 MET

"Andrzej" napisal(la) dnia 2003-02-23 20:04, te oto slowa:

> [...]

Hmm, ja mysle ze TY nie bardzo wiesz o czym piszesz ...

1. RAID 0+1 (RAID 10) - Mirrored Stripe Sets, wymaga _czterech_ dyskow
   ("main post" dotyczyl dwoch) !!!.

2. RAID 0 (Striping) oraz RAID 1 (Mirroring) mozna bez problemow wykonac
   przy pomocy oprogramowania (Win2k/Linux/Unix), bez pomocy adapterow
   IDE-to-PCI (obydwa rozwiaznia RAID wymagaja min. dwoch dyskach) !!!.

3. Mylisz _Striping_ z _Mirroring'iem_ !.

4. Od kiedy to RAID jest stosowany wylacznie do zwiekszania transferu
   danych (do Twojej swiadomosci niech dotrze fakt, ze "taki"
   RAID 1 moze skrocic czas dostepu do danych) !!!???.

P.S.
Najpierw zaczerpnij odp. informacji (archiwum grupy, literatura fachowa)
dopiero potem pisz !.

--
Best regards, Kosh                      http://khn.multinet.pl/ftp/
"Czlowiek stworzony jest aby szukac prawdy, a nie aby ja posiadac!"