Re: soundblaster 5.1 live i XP

Autor: mad3_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 03 Feb 2003 - 15:39:05 MET

>        Moj problem polega ze sciagam wszystkie drivery do XP i jest jeden
> wielki ch....  CZemu mam tak? nie dziaja mi niektore aplikacj np AudioHQ
domaga
> sie biblioteki ctsures.dll i ze nie moze jej znalezc, chociaz ta biblioteka
> jest :( i jak daje dalej ok to laduje mi sie audioHQ troszke sie gubie w tym.
> Moze mi ktos podpowie jak to mam wszystko pokoleji instalowac aby cos z tefo
> wyszło.. Z gory dzieki

A jak działa na stanardowych sterach Windowsa? U mnie po instalacji systemu
dorzuciłem Audio HQ i Play cośtam i wszystko chodziło bez zarzutu. Po co
ściągać jakieś dodatkowe stery?
Pozwól, żeby winda sama zainstalowała sprzęt albo załaduj z firmowej płytki (z
Twojego postu wynika, że masz takową) stery do Win2000, potem zainstaluj
ręcznie dodatkowe programy, HQ, Playera, mikser itd. U kumpla działa bez
zarzutu.

Pozdrawiam

mad3