soundblaster 5.1 live i XP

Autor: Cuguar (Cugu_at_to.chyba.zart.pl)
Data: Mon 03 Feb 2003 - 15:14:27 MET

Witam

        Moj problem polega ze sciagam wszystkie drivery do XP i jest jeden
wielki ch.... CZemu mam tak? nie dziaja mi niektore aplikacj np AudioHQ domaga
sie biblioteki ctsures.dll i ze nie moze jej znalezc, chociaz ta biblioteka
jest :( i jak daje dalej ok to laduje mi sie audioHQ troszke sie gubie w tym.
Moze mi ktos podpowie jak to mam wszystko pokoleji instalowac aby cos z tefo
wyszło.. Z gory dzieki

--
Best regards,
 ..:::youngman:::..