Re: Aver Media Capture NAGRYWANIE !!!!

Autor: Bartek (BartSim_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 30 Jan 2003 - 15:35:05 MET

Użytkownik "Poltechnika" <cubasa_at_box43.pl> napisał w wiadomości
> Hej
> Mam ten sam problem w avermedia tv phone 98.
> Pod win 98 se mogę z dzwiekiem zgrywac tylko oryginalnym programem ale on
> nagrywa tylko niekompresowane avi. Pod innymi programami brak dzwieku.
Mysle
> ze aver wypuscil spiepszone sterowniki.
> Pozdrawiam
> Użytkownik "Dadi" <gdz0_at_op.pl> napisał w wiadomości
> mam

Hej!
A sprawdzaliście na nowych sterownikach - są na stronie avera: www.aver.com
Sam mam Aver TV Studio plus najnowsze drivery i oprogr. do XP (z tej
strony). Jeśli zależy wam, by karta zgrywała kanały TV kompresujac w czasie
rzeczywistym, to te nowe drivery i program jest dla was. Nowy soft ma jednak
wady - nie ma wyboru: musisz nagrywać w mpeg, mpeg1 ale niestety zabrakło
nieskompres. avi. Skutek tego taki, że musisz mieć mocny sprzęt, by dobrze
poradził sobie z natychmiast. kompresją - u mnie na Duronie 1300, 256 sdr,
Abit kt7 w mpeg jakość nie jest taka niestety, jak na starym sofcie :(( (
mpeg2 nie używam wcale). Do końca nie jestem pewny, czy zostanę przy tym, co
mam - myślałem, by wrócić do starych sterów - na razie na pewno nic nie
zmieniam: wszystko chodzi w-z-o-r-o-w-o.

Pozdrówka, Bartek