Re: Plyta Abit KT7 - porblemy z pamiecia

Autor: Bartek (BartSim_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 30 Jan 2003 - 18:09:17 MET

Przyczyn problemów może być wiele.
Moja rada to www.Benchmark.pl - tam znajdziesz masę dobrych porad o Abit
kt7, której sam jestem jej użytkownikiem. Ponadto sprawdź
http://www.sudhian.com/faqs.cfm/fid/2/fcid/23.sud (też o Abit kt7).
Ja sam na swoim kt7 mam dwie 128 sdr jedno i dwustronną (niestety no name)i
po odpowiedniej konfiguracji biosu/sprzętu chodzi super stabilnie -
wcześniej były częste zwiechy ...
Dobra, tak na szybko:
ustaw dram bank interl. na disable, sdram cycle l. na 3, sprawdź md driving
str. hi i lo - znacznie więcej na "benchmarku". Polecam!

Cześć!