Re: Płyta główna ASRock

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Mon 03 Feb 2003 - 01:53:01 MET

On Sun, 2 Feb 2003 10:20:40 +0100, "/// Kaszpir ///"
<USUNTO_Z.Maczynski_at_siden.pl> wrote:

>Kupić odrazu pamięci PC 2700 , ustawić procek i pamięci na FSB 333Mhz i
>różnica pomiędzy SDR 133Mhz a DDR PC333 jest już spora ...
Jak procek bedzie chodzic synchronicznie to jeszcze ujdzie (jak
asynchr to nie ma o czym mowic), ale mam nadziej ze nie mylisz
przysrostu przepustowosci samej pamieci z ogolna wydajnoscia systemu.
Niestety Athlon to nie P4 i szybkosc pamieci az tak duzo mu nie daje.
A jak tej pamieci bedzie malo to nic nie poamoze.

>Tym samym tropem można powiedzieć że nie warto kupować np. trochę
>mocniejszego procesora , bo zysk tez będzie symboliczny (np. w grach) i itd
Cos w tym jest. Jaki jest sens doplacac co miesiac do procka o 100MHz
szybszego i tracic za kazdym razem na sprzedazy starszego? :-)

Pozdrawiam
GLide