Re: jeszcze raz o predkosci wentylatora i rezystorze

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Sun 02 Feb 2003 - 22:28:08 MET

> ..., prąd znamionowy na wentylatorze 0,12A wychodzi mi,

przeciez pisalem ze odnosze sie do Twojego Titana 0.16A - o ktorym
wspominales w innym poscie !!!

dla wentylatora 0.16A wyszedl mi rezystor 125 Ohm,
dla wentylatora 0.12A wyszedl mi rezystor 166.(6) Ohm
po prostu z powodu nocnej pory sam sie wprowadzielm w blad i twierdzilem ze
jest blad w Twoim sposobie

za zaistniale nieporozumienie przepraszam i zwracam honor :-)

pozdrawiam