Re: karta a filmy

Autor: Peterphk (zapytaj_o_email_at_peterphk.pl)
Data: Sun 02 Feb 2003 - 21:22:09 MET

> mam athlon xp 1700+, filmy mi sie zacinaja gdy uzywam przezroczystych
> napisów,nie wiem dlaczego, dlatego chce sie dowiedziec czy moze to byc
> spowodowane slaba karta graficzna

To zmienia cala sytuacje. Przy takim sprzecie to w sumie nie powinno nic sie
zacinac, ale na pewno dobrym rozwiazaniem bedzie tutaj zmiana grafiki na
lepsza. Ja na takiej karcie ogladalem filmy na AMD k6-2 350MHz i nie mialem
problemow z zacinaniem przy ogladaniu z transparetnymi napisami w vplayerze.
Posprawdzaj na innych programach do odtwarzania filmow i poszukaj jakichs
innych sterownikow do grafiki.