Re: zniknol katalog

Autor: Jakub Nykiel (nykiel_at_wszplock.pl)
Data: Sun 02 Feb 2003 - 14:43:34 MET

> No właśnie "Trzeba być ......"
>
> Czarów nie ma. Jeśli tam gdzie był, go nie ma, a pojemność nie spadła, to
> gdzieś jest.
> Użyj polecenia Znajdź, bo sądzę, że tego nie zrobiłeś.
> Zajrzyj także do kosza.
> Po usunięciu pliku, do kosza, pojemność dysku nie spada.

a moze szlak trafil tablice partycji ? ale zaden program testujacy tego nie
pokazuje, sprawdzalem juz scandiskiem, norton disk doctorem i programem
serwisowym Seagate, wszystkie twierdza ze jest OK. Ile razy mam mowic ze
tego katalogu nie ma !!!! dodatkowo program do odzyskiwania skasowanych
danych tez nie pokazuje ze mogloby to zostac skasowane ! wiec juz nie mam
koncepcji.