Re: zniknol katalog

Autor: abax (abax_at_op.pl)
Data: Sun 02 Feb 2003 - 14:33:25 MET

> hehe to juz trzeba byc debilem zeby tak zrobic i tego nie wiedziec, jak by
> tak bylo to bym nie pisal !!!
> prosze o jakies odpowiedzi na poziomie, znam sie troche na tym ! i jezeli
> mowie ze nie ma to nie ma !
>
> kuba

No właśnie "Trzeba być ......"

Czarów nie ma. Jeśli tam gdzie był, go nie ma, a pojemność nie spadła, to
gdzieś jest.
Użyj polecenia Znajdź, bo sądzę, że tego nie zrobiłeś.
Zajrzyj także do kosza.
Po usunięciu pliku, do kosza, pojemność dysku nie spada.

Nie obrażaj ludzi. Nie każdy jest orłem ....., a ci którzy coś wiedzą,
powinni pomagać tym słabszym, a nie wyśmiewać ich braku umiejętności.
Po to chyba właśnie są grupy ..