zniknol katalog

Autor: Jakub Nykiel (nykiel_at_wszplock.pl)
Data: Sun 02 Feb 2003 - 13:44:21 MET

Witam

Zniknol mi dzis z dysku pewien katalog w ktorym bylo gdzies kolo 20GB
danych, ciekawostka polega na tym ze katalogu nie widac ale miejsca na dysku
nie ubylo, wiec gdzies on jest. Ostatnio rozne dziwne rzeczy dzieja mi sie
ztym dyskiem ale dzis to juz przesada. Pod DOS'em tez go nie widac. scandisk
zadnym bledow nie znajduje. Czego jeszcze moge uzyc i ewentualnie co zrobic
?

Pozdr.
Kuba