sklep w sieci jaki?

Autor: grvby (grvby_at_wp.pl)
Data: Sun 02 Feb 2003 - 13:36:38 MET

Czasem chce się zrobić zakupy on-line,bo ceny w sklepach stacjonarncyh
bywają sporo wyższe od tych sieciowych.
Nie kupowałem jeszcze niczego do pc w ten sposób, ale zdarzyło mi się kupić
inne rzeczy czsem 30-40% taniej np aparat fotograficzny - zamiast płacić 700
zł w fotograficznym dałem 350 w sicei.
Zaryzykowałem szczezre mówiąc, ale się nie zawiodłem.

Z częściami do pc nie chce mi się ryzykować, ale chce mi się kupić je taniej
Jaki więc sklep internetowy polecicie -jakie mieliście w tej amterii
doświadczenia.

Gdzie NIE kupować?

gruby