Re: Płyta główna ASRock

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 02 Feb 2003 - 13:09:13 MET

/// Kaszpir /// wrote:

> Ale nie ma oficjlanych pamieci PC166 ,

Ale kupic mozna bez wiekszego problemu :)
Albo kupic siemensa PC133 pewnie pojda bez problemu na PC166 :) MIalem
PC100 co chodzily na PC150 :)

> oczywiscie mówię o różnicy przy tej samej wielkosci pamięci Ram.

A to nie podlega dyskusji.

> Tylo ja uważam że obecnie każdy kto kupuje AMD XP (obecnie XP sa juz
> fabrycznie odblokowane) i kupuje pamieci DDR to powinien odrazu kupić
> pamieci DDR 333Mhz (różnica cenowa pomiędzy DDR266 a DDR333 jest
> malutka) i ustawić magistralę odrazu na 333Mhz.

Dokladnie.

> W takim wypadku będzie miał wydajniejszy system od osoby która ma
> taktowany procesor na FSB 266 a pamieci na 333Mhz lub oczywiscie
> miagistralę 266 i pamieci 266Mhz.

Szczegolnie gdy asynchroniczne taktowanie nic nie daje :)

> Poprostu dodatkowa wydajność prawie gratis , i brak jakichkolwiek
> wąskich "gardeł" pomiędzy procesorsem a pamiecią ...

Fakt.

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"