Re: Problem z BIOSEM (pilnie!!!!)

Autor: deepblue (deepblue_at_nospam.z.pl)
Data: Sun 02 Feb 2003 - 12:00:07 MET

Michał Pabian wrote:
> Witam !!!
>
> Mam problem, flashowałem bios`a i system padł nieodwracalnie (mam
> nadzieje że nie do końca). Mam płytę ECS K7S5A (bios ami). Cała
> operacja wyglądała na ukończoną pomyslnie, nie zgłosił żadnych błędów
> podczas pracy, tyle że po resecie kompletna klapa. System wisi, i
> tylko daje znać pikaniem, że brak mu biosa (chyba mu o to chodzi), co
> jakiś czas szuka czegoś na dyskietce i tyle. Co zrobić poza kupnem
> nowej kości lub jej przeprogramowaniem. Dodam, że próbowałem kasować
> CMOS pinami na płycie głównej. Bardzo mi zalezy na szybkim
> [...]

Wgrałeś właściwy bios?
Włącz i wyłącz kompa kilka/kilkanaście razy - czasem pomaga.
Jeśli działa stacja dyskietek to pół biedy ;-)
Poszukaj w necie info, jakie polecenie odpala program flashujący bez
interwencji usera dla biosów ami.
Zrób dyskietkę startową i wrzuć na nią program flashujący, odpowiedni bios i
wrzuć do autoexeca polecenie flashujące - po restarcie bios powinien się sam
sflashować.

--
Pozdrawiam
deepblue