Problem z BIOSEM (pilnie!!!!)

Autor: Michał Pabian (misha64_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 02 Feb 2003 - 02:11:49 MET

Witam !!!

Mam problem, flashowałem bios`a i system padł nieodwracalnie (mam nadzieje
że nie do końca). Mam płytę ECS K7S5A (bios ami). Cała operacja wyglądała na
ukończoną pomyslnie, nie zgłosił żadnych błędów podczas pracy, tyle że po
resecie kompletna klapa. System wisi, i tylko daje znać pikaniem, że brak mu
biosa (chyba mu o to chodzi), co jakiś czas szuka czegoś na dyskietce i
tyle. Co zrobić poza kupnem nowej kości lub jej przeprogramowaniem. Dodam,
że próbowałem kasować CMOS pinami na płycie głównej. Bardzo mi zalezy na
szybkim podniesieniu systemu. Za wszelkie wskazówki wielkie dzięki.

--
Misha