Re: ibm 30gb xp bad sector

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Sat 01 Feb 2003 - 23:35:35 MET

Użytkownik "eg0" <shyduck_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> dzis chkdsk wykryl 4kb bad sectorow. mam xp pro eng/ hdd ibm 30mb i ntfs.
> jest jakis sposob, aby usunac na zawsze bad sectory? nie moge uwierzyc, ze
> dysk sie psuje, bo bylem dla niego bardzo delikatny (np. nigdzie go nie
> nosilem) wiec chyba nie mogl sie tak po prostu zepsuc

a Ty myślisz, że te wszystkie awarie dysków są spowodowane tym, że
użytkownicy są dyskobolami i używają ich w dyscyplinie: rzut dyskiem?
Jasne, że dyski psują się tak po prostu - czasem z powodu błędnego
wykonania, czasem się przegrzewają, czasem nawala elektronika itd.
Jeśli jest jeszcze na gwarancji to w sklepie wymenią Ci na nowy lub jeśli
nie ma go już w asortymencie zaproponują coś innego. Jak nie to format
i musisz jakoś żyć z bad sektorami.
Pozdrawiam