Re: ibm 30gb xp bad sector

Autor: Egghead (Egghead_at_wp.pl)
Data: Sun 02 Feb 2003 - 00:48:34 MET

"eg0" <shyduck_at_poczta.onet.pl> wystukał
(news:b1hgub$f1q$1_at_news.tpi.pl):

> dzis chkdsk wykryl 4kb bad sectorow. mam xp pro eng/ hdd ibm 30mb

milibajtow? ;-)

> i ntfs. jest jakis sposob, aby usunac na zawsze bad sectory?

DFT - Drive Fitness Test ze strony IBM

> nie moge uwierzyc, ze dysk sie psuje, bo bylem dla niego bardzo
> delikatny (np. nigdzie go nie nosilem) wiec chyba nie mogl sie tak
> po prostu zepsuc

Mogl - IBM to najbardziej padliwe dyski ostatnich lat. Sa szybkie, ale
spora czesc ma wady fabryczne i chocbys spiewal serenady i glaskal na
dobranoc to i tak padna predzej czy pozniej
Pozdrawiam
Egghead