Windows XP home -jak sprawdzić jaki system plików ?

Autor: wit0_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 01 Feb 2003 - 00:15:03 MET

Witam.
Właśnie kupiłem komputer... -razem z systemem windows XP home -no i problem -
nie mogę uruchomić starszych gierek -rzadne pliki z cd nie dają się odpalić -
jak sprawdzić jaki system plików zainstalowali na komputerze? -miało być fat
32 -ale może dali ten nowszy -i może to nie czyta starszych plków ???
-można wyświetlić zawartość CD -ale nie daje się uruchomić rzadnych plików...
A ja nigdy nie używałem win XP -nie wiem gdzie szukać tych informacji...
(od win 98 to te xp troszkę się rużnią...)
Pozdrawiam.
Witek