Re: Pamieci 133 MHz

Autor: motto (motto77.nospam_at_op.pl)
Data: Sat 01 Feb 2003 - 00:18:48 MET

Użytkownik "Serwisant81" <serwisant81_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Mam takie pytanko. Czy pamieci 100 i 133 MHz zalozone w tym
> samym kompie tzn. 2x32 Mb i raz 256 Mb z czego komp widzi
> tylko polowe, moga byc przyczyna problemow z sprzetem.
Czyli widzi ile 160 MB RAM???
Raz załóż tylko ta 256MB i sprawdź ile widzi, potem załóż każda z osobna z
tych po 32 i sprawdź ile widzi, jak osobna każda będzie widział poprawnie to
masz rozwiązanie. Bo coś mi się wierzyć nie chce iż widzi własnie 160...
Pozdrawiam

--
  motto
 Tzn plyta glowna jest goraca, wentylatory