Re: Zgrywanie filmow z kamery (analog)....

Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 24 Dec 2002 - 13:58:31 MET

> Jaka karta TV najlepiej nadawala by sie do zgrywania filmow na PC
> z kamery analogowej (wyjscia: video i audio) ?
>
> Zalezy mi na jak najnizszej cenie i dobrej jakosci zgrywania !
>
> Moze jest cos innego co sluzy tylko do tego celu i jest tansze od karty TV
?

to co sluzy tylko do tego celu jest duzo drozsze od karty TV ... bo jest to
sprzet profesjonalny ...
Ewentualnie jak planujesz wymiane karty grafiki mozesz kupic taka ktora ma
juz wejscie video ...

Co do jakosci obrazu zgranego przez tuner to mysle, ze wiekszosc ma
zblizona. Ceny tunerow sa rozne bo maja one rozne dodatkowe, niepotrzebne
funkcje ...
Mozesz kupic najtanszy PixelView za jakies 170zl (bez radia i innych
smieci). Jezeli nie masz za duzych wymagan co do jakosci (a nie mozna miec
kupujac taki sprzet) to powinno ci to wystarczyc do zgrywania obrazu z
kamery np. w 384x288 nie powinno byc problemu (a i sama kamera pewnie nie ma
w pionie 288 ...tylko te lepsze mialy wiecej np. z zapisalem s-vhs lub jakas
slabsza odmiana)