Re: MSI KT4V (MS-6712)

Autor: Łukasz Piwowarski (l.p_at_hoga.pl)
Data: Mon 23 Dec 2002 - 23:17:52 MET

Użytkownik "Alchemist" <adres_at_jest.w.stopce> napisał w wiadomości

> Mam taką samą płytę i ten sam problem (pytanie).
> Dodatkowo przy konfiguracji KT4V & AMD XP 2200+ & ATi Radeon 9000 Pro 128
&
> 256 MB RAM płyta nie startuje :-((( zmiana płyty na KT3-Ultra2 i
> wszystko chodzi bez problemu. BTW próbowałem z różnymi zasilaczami -
> bezskutecznie. Ta sama płyta (KT4V) & XP 2k2+ & ATi Radeon 7k5 64 - i
> wszystko pięknie chodzi. Tylko o co tej płycie chodzi????

Ja mam Radeona 8500 i jest OK, ale widziałem na stronie MSI że dopiero od
którejś tam wersji BIOS-u działa to bezproblemowo, ja miałem 1.4 i było OK
teraz mam 1.6 i też spoko. Myślałem że po flashowaniu pojawi się opcja AUTO
w AGP Mode, ale niestety.
A jakie AGP ma ten Radeon, KT4V obsluguje tylko AGP 1,5 V, może w tym leży
problem...

pozdro,
Łukasz P.