Re: MSI KT4V (MS-6712)

Autor: Alchemist (adres_at_jest.w.stopce)
Data: Mon 23 Dec 2002 - 15:15:06 MET

W poprzednim odcinku Łukasz Piwowarski napisał(a):

> jestem od niedawna posiadaczem tej płyty i jedna rzecz nie daje mi spokoju.
> Płyta ta jako że jest na chipsecie VIA 400 posiada obsługę AGP x8, tylko że
> w BIOS-sie jest do wyboru tylko 1x, 2x, 4x (w instrukcji pisze że jeszcze
> powinno być AUTO, ale u mnie go nie ma). Jak jest w Waszych płytach (również
> w KT4V Ultra) ???

Mam taką samą płytę i ten sam problem (pytanie).
Dodatkowo przy konfiguracji KT4V & AMD XP 2200+ & ATi Radeon 9000 Pro 128 &
256 MB RAM płyta nie startuje :-((( zmiana płyty na KT3-Ultra2 i
wszystko chodzi bez problemu. BTW próbowałem z różnymi zasilaczami -
bezskutecznie. Ta sama płyta (KT4V) & XP 2k2+ & ATi Radeon 7k5 64 - i
wszystko pięknie chodzi. Tylko o co tej płycie chodzi????

Pozdroofka
        Marcin

--
 A.L.C.H.E.M.I.S.T.:
 Artificial Lifeform Calibrated for Hazardous Exploration /