porównanie drukarek

Autor: d.root (markowski_at_wykasuj.to_go2.pl)
Data: Mon 23 Dec 2002 - 10:36:30 MET

Szukam taniej - prostej drukarki atramentowej do biura i gdy przeszedłem
się po kilku sklepach komputerowych w każdym z nich chwalono inny
sprzęt.
Interesuje mnie głównie bezawaryjność i WYDAJNOŚĆ. Tej ostatniej rzeczy
nikt nam nie potrafił podać. Ceny tuszy są różne, ale interesuje mnie
głównie ile będę mógł przeciętnie z danego kartridża wydrukować stron
(na przykład zapisanych normalnym pismem, przy średniej jakości
wydruku). Wtedy już łatwo będzie wyliczyć sobie średni koszt wydruku.
Jakość wydruku nie interesuje mnie, ponieważ w chwili obecnej chyba
wszystkie drukarki uzyskują rozdzielczości, które mnie w zupełności
zadowalają.
Oglądałem dwie drukarki:
- EPSON STYLUS C42 SX
- CANON i 320
Dlaczego Lexmarki mają taka słabą opinię? Faktycznie są takie słabe?
Będę wdzięczny za wszelkie opnie, sugestie, podpowiedzi... :)

--
krzysztof markowski
markowski_at_wykasuj.to_go2.pl