Re: czy ktos uratuje moja reke? (troche dlugie)

Autor: Andrzej (kiloh_at_astercity.net)
Data: Mon 23 Dec 2002 - 01:46:22 MET

robert slawinski wrote:

> no to troche wyjasnien zagadnienia od strony medycznej i praktycznej.
> carpal tunnel syndrom, czy jak to sie bardziej po ludzku nazywa
> ciesnie nadgarstka, czy tez wrecz ordynarnie lokiec tenisowy (bo to
> jest prawie dokladnie to samo, tylko umiejscowienie bolu jest
> zasadniczo gdzie indziej) to uszkodzenie kanalu nerwowego, nie samego
> nerwu ani zadnych kosci. w wyniku powtarzanych czynnosci wyrabiaja sie
> glowy miesci jak rowniez i sciegna, ktore przy duzym wysilku,
> szczegolnie w wieku do 30 lat moga powodowac rowniez przyrost kosci w
> [...]
hm.. a wiec zatem mowisz ze najlepiej jest jak reka lezy na myszy i
podrodze nieopiera sie niegdzie tak?
tzn mowiles o przedramieniu ale lokiec sie chyba do tego nie zalicza
sam juz nie wiem.... bo niestety dzisiaj naszla mie jaks reflexja
i odkrylem ze zeczywiscie cos czuje w prawym nadgarstku...
wziawzku z tym zeobie sobie prezent na gwiazdke i wymienie klawiature
czy mysze na cos ergonimicznego tylko ze zabardzo nawet nie wiem na co;)
oczywiscie weim ze logitecha moge kupic ale on kosztuje jeszce ladniej
niz dziala wiec co byuscie polecili?
temat moze wydac sie dla was blachy ale dla mie niesteyt taki nie jest
zgory dzieki za odpowiedz

--=   : :. Andrzej Pajdzinski .: :   =--
--=     kilohNOSPAM_at_astercity.net    =--
--=   Nie martw sie o jutro,         =--
--=   martw sie jak jutra doczekasz  =--