Re: Pasta coolera

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Sun 22 Dec 2002 - 17:05:35 MET

> Mam pytanie czy powinienem posmarowac rdzen, czy caly procek (czesc z
ktora
> przylego do radiatora)

pomyslmy !!!
zawsze wydawalo mi sie ze procek przylega do radiatora tylko rdzeniem no ale
moge sie mylic ;-)

a teraz na serio - smarujesz tylka ta powierzchnie ktora bedzie przylegac do
radiatora, i daj na prawde cieniutenka warstewke ale rowno rozprowadzona
(karta telefiniczna, nowe prawo jazdy... moze byc bardzoprzydatne) bo jak
dasz za duzo to bedziesz mial izolacje termiczna :-(

pozdrawiam