Re: przyklejanie radioatora

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Sun 22 Dec 2002 - 17:10:59 MET

> Mam maly problem. Odkleil mi sie radiator od procesora na karcie grafiki
> (RIVA TNT 2). Jakiego kleju najlepiej uzyc, ewentualnie past i gdzie mozna
> to mozna kupic.

to zalezy czy masz zamiar potem odklejac czy nie - jak chcesz na amen to np
klej Thermopox jest dobry, potem to raczej oderwiesz z rdzeniem ten
radiator, jak bedzesz uzywal to uwazaj zebys nie zasmarowal laminatu bo
czyszczenie tego kleju po zaschnieciu konczy sie takim drastycznymi srodkami
jak papier scierny lub pilnik ;-)
tylko kup klej nie paste i to klej termoprzewodzacy a nie przewodzacy prad

pozdrawiam