Voodoo2 SLI

Autor: johnnie_w (hubo1_at_o2.pl)
Data: Sat 21 Dec 2002 - 18:40:08 MET

Wiem ze to z lekka nie na czasie ale mam starego kompa (k6-2 400) i 2 karty
Voodoo 2 (2x Diamond monster II). Problem w tym ze nie bardzo wiem jak
odpalic voodoo w trybie SLI. Polaczylem 2 karty kabelkiem SLI i spialem je
na zewnatrz kablem ale po zainstalowaniu sterow do obu kart po odpaleniu
jakiejkolwiek gierki komp sie wiesza. Jak w tweaku wylaczam tryb SLI to
wszystko dziala normalnie tak jak na jednej karcie. W menadzerze urzadzen
mam 2 karty Voodoo2 i nie ma zadnego konfliktu. Czemu to nie dziala?